Súbory Cookies nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s používaním súborov Cookies.
Naše recenzie z nákupného portálu
Záručná doba, reklamácia
Predávajúci poskytuje záruku na tovar v dĺžke 24 mesiacov. Záruka začína plynúť od
prevzatia veci kupujúcim. Kupujúci berie na vedomie, že je povinný prezrieť si tovar
bezprostredne pri jeho prevzatí. V prípade, že tovar pri prevzatí kupujúcim neodpovedá
kúpnej zmluve, je kupujúci povinný bezodkladne o tom upovedomiť predávajúceho.Ak je
tovar predávaný v celku /napr.aquamat, tapeta , pvc obrusy/ je potrebné si ho
skontrolovať /vzor, farbu,odtieň, štruktúru, šaržu, /pred upravovaním zákazníka na svoj
rozmer/ pred strihaním/.
V prípade ak sa jedná o chybu odstrániteľnú, má kupujúci právo na bezodplatnú výmenu
tovaru. Kupujúci berie na vedomie, že predávajúci je oprávnený namiesto odstránenia
chyby vymeniť vždy chybný tovar za bezchybný, pokiaľ to kupujúcemu nespôsobí závažné
ťažkosti .V prípade ak sa jedná o chybu neodstrániteľnú, ktorá bráni tomu, aby mohol byť tovar
riadne užívaný, má kupujúci právo na výmenu veci alebo právo od zmluvy odstúpiť.
V prípade ak sa jedná o chybu neodstrániteľnú, ktorá ale nebráni tomu, aby mohol byť
tovar riadne užívaný, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny.
Kupujúci berie na vedomie, že predávajúci nezodpovedá za chyby , ktoré boli spôsobené
nevhodným použitím tovaru a neodbornou manipuláciou.
Predávajúci sa zaväzuje oprávnenú a podľa týchto obchodných podmienok uplatnenú reklamáciu
vybaviť bezodkladne v zložitejších prípadoch najneskôr do 30 kalendárnych dní odo dňa
uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa predávajúci s kupujúcim nedohodnú inak. Predávajúci
vydá kupujúcemu protokol o reklamácii, v ktorom uvedie dátum a spôsob vybavenia
reklamácie, poprípade písomné odôvodnenie zamietnutia reklamácie.
Zodpovednosť za vady tovaru
Pri prevzatí tovaru je kupujúci povinný skontrolovať či je zásielka kompletná a neporušená.
V prípade akýchkoľvek zistených vád zistených v súvislosti s prepravou a tovarom nás
ihneď kontaktujte. Kupujúci je povinný na doklade o doručení zásielky vyznačiť všetky
zrejmé poškodenia zásielky a porusenie obalu. V prípade, vacsieho porusenia zásielky.
alebo ak je viditelne, že balik bol otvorený, zásielku nepreberajte a ihneď nás kontaktujte.
V prípade podpisania prebratia zásielky preberacieho protokolu bez závad kupujúci
potvrdzuje, že zásielka bola prevzatá neporušená. Ak Kupujúci nevytkne nedoručenie
dokladov dodávaných s tovarom v lehote 24 hodín od dodania tovaru, platí predpoklad
riadneho dodania tovaru kupujúcemu, pokiaľ sa nepreukáže opak. Poškodenie dodaného
tovaru bezodkladne oznámi kupujúci predávajúcemu elektronicky alebo inak- napr.
telefonicky - 0918982143. Na neskôr nahlásené mechanické poškodenie zistiteľné pri
prevzatí tovaru, nebude braný ohľad a takáto reklamácia nebude uznaná. Zodpovedáme
za vady, ktoré má predaný tovar pri prevzatí i za vady ktoré sa na tovare vyskytnú v
záručnej dobe či dobe spotreby.Za vadu nie je možné považovať zmenu tovaru, ktorá
vznikla v priebehu záručnej doby, v dôsledku jeho opotrebovania, nesprávneho
skladovania, používania alebo nesprávneho zásahu.
Predávajúci nezodpovedá za vady:
• ak si kupujúci spôsobil vadu tovaru spôsobil sám
• ak bol kupujuci na vadu upozornený a pokiaľ mu bola práve z dôvodu takejto vady
poskytnutá zľava z ceny tovaru
• ak je reklamovaný tovar po uplynutí záručnej doby
Prípadné spory medzi Preinterier s.r.o. a kupujúcim je možné riešiť aj mimosúdnou cestou.
Spotrebiteľ môže spor riešiť on-line prostredníctvom k tomu určenej ODR platformy.
Zasielanie tovaru
Preinterier , Štefánikovo námestie 6, 05201 , Spišská Nová Ves
Pred zaslaním tovaru nas kontaktujte telefonicky , prípadne emailom, je predpoklad, že tovar bude
menený vymenným balikom a nebude potrebné ho zasielať.