Súbory Cookies nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s používaním súborov Cookies.
Naše recenze z nákupního portálu
Záručná doba, reklamácia
Predávajúci poskytuje záruku na tovar v dĺžke 24 mesiacov. Záruka začína plynúť od
prevzatia veci kupujúcim. Kupujúci berie na vedomie,
že je povinný prezrieť si tovar bezprostredne pri jeho prevzatí. V prípade, že tovar pri
prevzatí kupujúcim neodpovedá kúpnej zmluve,kontaktujte nás.
V prípade ak sa jedná o chybu odstrániteľnú, má kupujúci právo na bezodplatnú výmenu
tovaru. Kupujúci berie na vedomie, že predávajúci
je oprávnený namiesto odstránenia chyby vymeniť vždy chybný tovar za bezchybný, pokiaľ
to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti .
V prípade ak sa jedná o chybu neodstrániteľnú, ktorá bráni tomu, aby mohol byť tovar
riadne užívaný, má kupujúci právo na výmenu veci
alebo právo od zmluvy odstúpiť.
V prípade ak sa jedná o chybu neodstrániteľnú, ktorá ale nebráni tomu, aby mohol byť
tovar riadne užívaný, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny.
Kupujúci berie na vedomie, že predávajúci nezodpovedá za chyby , ktoré boli spôsobené
nevhodným použitím tovaru a neodbornou manipuláciou.
Predávajúci sa zaväzuje oprávnenú a podľa
týchto obchodných podmienok uplatnenú reklamáciu vybaviť bezodkladne v zložitejších
prípadoch najneskôr do 30 kalendárnych dní odo
dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa predávajúci s kupujúcim nedohodnú inak.
Predávajúci vydá kupujúcemu protokol o reklamácii, v
ktorom uvedie dátum a spôsob vybavenia reklamácie, poprípade písomné odôvodnenie
zamietnutia reklamácie.
Zodpovednosť za vady tovaru
Pri prevzatí tovaru je kupujúci povinný skontrolovať či je zásielka kompletná a neporušená.
V prípade, vacsieho porusenia zásielky alebo ak je viditelne, že balík bol otvorený, zásielku
nepreberajte a ihneď nás kontaktujte. V prípade podpísania prebratia zásielky
preberacieho protokolu bez závad
kupujúci potvrdzuje, že zásielka bola prevzatá neporušená. Ak Kupujúci nevytkne
nedoručenie dokladov dodávaných s tovarom v lehote 24
hodín od dodania tovaru, platí predpoklad riadneho dodania tovaru kupujúcemu, pokiaľ sa
nepreukáže opak. Poškodenie dodaného tovaru bezodkladne oznámi kupujúci
predávajúcemu elektronicky alebo inak- napr. telefonicky - 0918982143 . Na neskôr
nahlásené mechanické poškodenie zistiteľné pri prevzatí tovaru, nebude braný ohľad a takáto reklamácia nebude uznaná. Zodpovedáme za vady,
ktoré má predaný tovar pri prevzatí i za vady ktoré sa na tovare vyskytnú v záručnej dobe
či dobe spotreby. Za vadu nie je možné považovať
zmenu tovaru, ktorá vznikla v priebehu záručnej doby, v dôsledku jeho opotrebovania,
nesprávneho skladovania, používania alebo
nesprávneho zásahu.
Predávajúci nezodpovedá za vady:
• ak si kupujúci spôsobil vadu tovaru spôsobil sám
• ak bol kupujúci na vadu upozornený a pokiaľ mu bola práve z dôvodu takejto vady
poskytnutá zľava z ceny tovaru
• ak je reklamovaný tovar po uplynutí záručnej doby